Vsi smo bili kdaj pod stresom pred izpitom ali preizkusom znanja. Nekateri ljudje pa so pred kontrolo znanja tako napeti, da se težko skoncentrirajo celo na učenje. K temu dodatno prispevajo še napovedane ali celo nenapovedane kontrolne naloge in drugi pritiski s strani izobraževalnih institucij. Večina ljudi se niti ne zaveda, da jim je pri tem lahko hipnoterapija v veliko pomoč. S pomočjo hipnoze lahko kontrolo nad učnimi navadami ponovno prevzamemo v svoje roke. Otresemo se negativnih občutkov in strahov, ki jih imamo pred izpiti in hkrati povečamo količino informacij, ki jih lahko predelamo. Obstaja namreč lažji pristop k učenju in lahko se ga privadite hitro in enostavno. Nobene potrebe ni, da ste nervozni med učenjem in pred izpiti. Hipnoza pomaga pri izboljšanju spomina, koncentraciji in pritiskom, ki jih vsakodnevno doživljate kot dijak ali študent. Program ENOSTAVNO UČENJE lahko uporabljajo tako najstniki kot študentje in tudi zaposleni, ki potrebujejo dodatna znanja pri svojem delu. Priprave za vsak izpit se lahko lotite samozavestno, mirno, osredotočeno in z bistrim umom. Nekateri ljudje so sposobni opraviti izpite in si zapomniti veliko dejstev brez pretiranega napora. Ne zato, ker bi bili možgansko bolj sposobni, se svoj um uporabljajo na sproščen, samozavesten način. Najbolj znane težave, do katerih pride med učenjem in izpiti so:
Zahteven izziv je, ko se želimo osredotočiti na učenje, misli pa nam tavajo sem ter tja. Veliko dijakov in študentov si želi izboljšati svoje študijske sposobnosti, vendar so pod prevelikim pritiskom, da bi izkoristili potenciale. Največja težava pri učenju ni v posameznem predmetu, ampak v sposobnosti vpijanja dovolj velike količine informacij. Na kakšen način lahko pomaga hipnoza:
Učni uspeh ni odvisen le od trenutnega znanja, pač pa tudi od samega odnosa do učenja. S pomočjo hipnoze se lahko na izpite spravite z jasnimi mislimi in na miren način. Tako povečate možnost za uspeh, saj izboljšate koncentracijo in osredotočenost med samim izpitom. Janez Jereb, hipnoterapevt |
|